Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen ondanks vooraankondiging van pakketbezorger

wes

Ik verwacht een pakket uit Nieuw Zeeland.Nu had de bezorger die hier 80% van mijn pakketjes bezorgd op zaterdag 29-11 een pakket van bol.com overhandigd en terwijl hij dit deed vertelde hij me dat ik de maandag daarop een pakket zou ontvangen waar ik douanekosten voor zou moeten betalen.Hij vertelde dit mij zodat ik geld in huis zou hebben. Nu moet dat het pakket uit Nieuw Zeeland zijn want ik had niks meer besteld.

Ik zit nu 2 weken later nog te wachten op dit pakket.
Ik wil graag weten wat deze bezorger met het pakketje heeft gedaan. Dit moet te achterhalen zijn want ik heb evt een 3s code van het pakketje van bol.com wat die zaterdag is afgeleverd.

Ik heb de vaste bezorger ook niet meer gezien sinds die tijd.

Geachte heer de Leur,Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u al enige tijd zit te wachten op een pakket vanuit het buitenland. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wat er met deze zending is gebeurd, aangezien de pakketchauffeur u al verteld had dat de zending eraan zou komen.Ik vermoed dat ik aan de hand van uw adresgegevens de betreffende zending heb gevonden. Tot mijn spijt is deze retour gezonden naar de afzender. De exacte reden van retour staat vermeld op het pakket zelf. Ik adviseer u dan ook om contact op te nemen met de verzender van uw pakket om hierover navraag te doen. Voor het ontstane ongemak bied ik u mijn excuses aan. Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,Tamar