Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen status onbekend

Klachtnummer
# 322622
Gebruiker
Michael Houghton
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Antwoord met informatie voor import aangifte ontvangen deze is op 10 sep doorgegeven vanaf 12-sep 2018 bezorging zal op 15 sep 2018 tussen 13:30-16:00uur plaats vinden pakket wodt helaas niet bezorgd nieuwe status Bezorgmoment nog niet bekend.

Ik wil mijn pakket ASAP ontvangen

De oplossing

Bezorging pakket ASAP

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Houghton,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat u uw pakket uit het buitenland tot op heden nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie inderdaad dat ze de informatie voor de import aangifte in goede orde hebben ontvangen. De verwerking hiervan kan bij drukte op deze afdeling meerdere werkdagen in beslag nemen. Ik adviseer u om het nog af te wachten en de status nog even in de gaten te houden. Mocht er aan het einde van deze week nog geen update te zien neem dan weer even contact met ons op.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen