Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen status onbekend

Michael Houghton

Antwoord met informatie voor import aangifte ontvangen deze is op 10 sep doorgegeven vanaf 12-sep 2018 bezorging zal op 15 sep 2018 tussen 13:30-16:00uur plaats vinden pakket wodt helaas niet bezorgd nieuwe status Bezorgmoment nog niet bekend.

Ik wil mijn pakket ASAP ontvangen

Bezorging pakket ASAP

Geachte heer, mevrouw Houghton,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat u uw pakket uit het buitenland tot op heden nog niet heeft ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie inderdaad dat ze de informatie voor de import aangifte in goede orde hebben ontvangen. De verwerking hiervan kan bij drukte op deze afdeling meerdere werkdagen in beslag nemen. Ik adviseer u om het nog af te wachten en de status nog even in de gaten te houden. Mocht er aan het einde van deze week nog geen update te zien neem dan weer even contact met ons op.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.