Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen terwijl status "pakket bezorgd" aangeeft.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 577540
Gebruiker
040muziekfan
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb al eerder de klacht neergelegd hier op klachtenkompas over een pakket dat ik niet heb ontvangen. Ik zou binnen 4 werkdagen een terugkoppeling krijgen van een medewerker. Heb tot op heden nog niks gehoord.

Hierbij dus opnieuw mijn klacht in de hoop dat PostNL er nu iets mee gaat doen.

Pakket uit de UK met t&t code LG97 8827 187G B zou bezorgd zijn maar ik heb niks ontvangen. Kunnen jullie nagaan waar het pakket nu is?

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon weten waar mijn pakket is en het graag ontvangen.
Geboden oplossing
Het pakket is uiteindelijk met vertraging alsnog bezorgd. Alleen klopte de status van de t&t dus niet. PostNL, zorg dat dit verbeterd wordt en zorg dat de bezorgers beter geïnstrueerd worden en ook gecontroleerd worden op het leveren van goed werk.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over [een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Uit navraag bij het depot heeft de bezorger destijds aangegeven dat het pakket op het juiste adres is afgeleverd. Omdat u het pakket nog steeds niet in uw bezit heeft wil ik u adviseren om contact met de verzender op te nemen om samen tot een oplossing te komen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen