Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen terwijl status "pakket bezorgd" aangeeft.

content Opgelost
040muziekfan

Ik heb al eerder de klacht neergelegd hier op klachtenkompas over een pakket dat ik niet heb ontvangen. Ik zou binnen 4 werkdagen een terugkoppeling krijgen van een medewerker. Heb tot op heden nog niks gehoord.

Hierbij dus opnieuw mijn klacht in de hoop dat PostNL er nu iets mee gaat doen.

Pakket uit de UK met t&t code LG97 8827 187G B zou bezorgd zijn maar ik heb niks ontvangen. Kunnen jullie nagaan waar het pakket nu is?

Ik wil gewoon weten waar mijn pakket is en het graag ontvangen.
Het pakket is uiteindelijk met vertraging alsnog bezorgd. Alleen klopte de status van de t&t dus niet. PostNL, zorg dat dit verbeterd wordt en zorg dat de bezorgers beter geïnstrueerd worden en ook gecontroleerd worden op het leveren van goed werk.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over [een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik u telefonisch niet kunnen bereiken. Uit navraag bij het depot heeft de bezorger destijds aangegeven dat het pakket op het juiste adres is afgeleverd. Omdat u het pakket nog steeds niet in uw bezit heeft wil ik u adviseren om contact met de verzender op te nemen om samen tot een oplossing te komen. Mijn excuses voor het ongemak.