Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen.

Klachtnummer
# 268775
Gebruiker
Selmattt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

DE KLACHT
Via passionplanner.com een bestelling geplaatst in Amerika. Pakket is verzonden zonder problemen (LX320246669US) maar bevindt zich nu volgens de tracking informatie op het Amsterdam International Mail Centre Netherlands met de melding 'Addressee not available - Addressee advised to pick up the item'. Dit vind ik een beetje vreemd want ik heb nog geen bericht ontvangen over een bezorging. Ik woon in Leeuwarden.

De oplossing

Bezorging van mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Aden,

    Uit uw bericht begrijp ik dat het pakket uit Amerika nog niet bij u bezorgd is. Ik kan me voorstellen dat dit een teleurstelling, ik wil u dan ook graag mijn excuses aanbieden.

    Ik heb voor u gekeken of ik meer informatie kon vinden, maar deze code levert op dit moment geen resultaat in ons systeem op. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de afzender voor meer informatie, hopelijk weet u dan spoedig meer.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen