Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen.

Mohamud

ik heb een pakket en maand geleden verstuurd en is nog steeds niet ontvangen.
Postnl contact op nemen is onmogelijk. Wat verpergt postnl om contact lijnen met consument uit te schakelen.

dat er mijn pakket bezorgt wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van het pakket dat u naar het buitenland heeft verzonden. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wij zijn inderdaad niet meer op dit nummer te bereiken. Op dit moment moeten klanten soms erg lang wachten wanneer ze onze klantenservice bellen. Dat komt onder andere, omdat er meer vragen dan gebruikelijk zijn door de hoge pakketvolumes sinds het begin van de coronamaatregelen.
    We willen iedereen zo goed mogelijk helpen. Dat kan sneller en beter via onze online klantenservice: postnl.nl/klantenservice. Hier zijn tevens al onze contactopties vermeld mocht u er online niet uitkomen, zoals bellen, chatten, online een klacht indienen, een brief schrijven óf een privébericht via Facebook en Twitter sturen.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket nog niet is aangekomen. Ik zie dat het retour is gegaan, maar niet kan worden afgeleverd. Ik wil graag een onderzoek voor u laten instellen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de inhoud van het pakket?

- Hoe is de zending verpakt en hoe ziet deze verpakking eruit?

- Wat is uw e-mail adres?

Mohamud
Waardeloos postnl heb ik nog steeds geen enkele oplossing. In zienswijze willen ze ook niet. Ik zou iedereen oproepen om alles wat er met postnl te maken heeft links laten liggen. Bedrijf onwaardig vooral een met dienstverlening.