Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 374063
Gebruiker
demi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens mijn track and trace code heb ik mijn pakker allang ontvangen... maar nog steeds niks. Via de telefonische klantenservice word er telkens gezegd dat ik nog een dag moet wachten. Bij de chat word de chat gewoon beeindigd na het vragen waar mijn pakket is en waarom ik telkens weer 1 dag moet wachten. Hopelijk helpt dit....

De oplossing

Zorgen dat ik mijn pakket krijg en een excuses van een fatsoenlijk nederlands pratende medewerker. Kreeg 2x iemand die niet te verstaan was omdat ze buitenlands was.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik zie dat uw adres correct vermeld staat in Track & Trace. U zou voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren. Mocht het pakket ook op deze wijze niet terecht komen, adviseer ik u dit te melden bij de afzender. De verzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan een klacht bij ons indienen. U heeft een overeenkomst met de afzender

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
demi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Heb mijn pakket nog steeds niet
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen