Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

demi

Volgens mijn track and trace code heb ik mijn pakker allang ontvangen... maar nog steeds niks. Via de telefonische klantenservice word er telkens gezegd dat ik nog een dag moet wachten. Bij de chat word de chat gewoon beeindigd na het vragen waar mijn pakket is en waarom ik telkens weer 1 dag moet wachten. Hopelijk helpt dit....

Zorgen dat ik mijn pakket krijg en een excuses van een fatsoenlijk nederlands pratende medewerker. Kreeg 2x iemand die niet te verstaan was omdat ze buitenlands was.

Mijn excuses voor het feit dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt. Ik zie dat uw adres correct vermeld staat in Track & Trace. U zou voor de zekerheid nog navraag kunnen doen bij buren. Mocht het pakket ook op deze wijze niet terecht komen, adviseer ik u dit te melden bij de afzender. De verzender is onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket en kan een klacht bij ons indienen. U heeft een overeenkomst met de afzender

demi
Heb mijn pakket nog steeds niet