Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 362641
Gebruiker
Twiries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een pakketje uit Amerika besteld en krijg de volgende melding:Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT NETHERLANDS.

Vervolgens krijg ik de melding DELIVERED terwijl er geen postbode bij ons aan de deur is geweest. Mijn tracking nummer uit Amerika is LX628870502US

De oplossing

Zo snel mogelijk mijn pakket in handen hebben

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat een aparte situatie. Volgens mijn systeem is uw pakket op de 25ste afgehaald bij de afhaallocatie in de Track & Trace. Deze is niet bij u aan de deur aangeboden omdat er nog betaald moest worden voor ontvangst. U kunt pakketten uit het buitenland in de gaten houden via onze internationale Track & Trace website. https://www.internationalparceltracking.com/#/search. Als u deze zending niet heeft ontvangen dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever van de zending een onderzoek opstarten bij de postorgansiatie in het land van herkomst.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen