Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Twiries

Ik heb een pakketje uit Amerika besteld en krijg de volgende melding:Attempted Delivery - Item being held, addressee being notified AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT NETHERLANDS.

Vervolgens krijg ik de melding DELIVERED terwijl er geen postbode bij ons aan de deur is geweest. Mijn tracking nummer uit Amerika is LX628870502US

Zo snel mogelijk mijn pakket in handen hebben

Geachte heer, mevrouw,

Wat een aparte situatie. Volgens mijn systeem is uw pakket op de 25ste afgehaald bij de afhaallocatie in de Track & Trace. Deze is niet bij u aan de deur aangeboden omdat er nog betaald moest worden voor ontvangst. U kunt pakketten uit het buitenland in de gaten houden via onze internationale Track & Trace website. https://www.internationalparceltracking.com/#/search. Als u deze zending niet heeft ontvangen dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De afzender kan als opdrachtgever van de zending een onderzoek opstarten bij de postorgansiatie in het land van herkomst.