Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 387454
Gebruiker
Peet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedendag,

Ik wacht al erg lang op een pakketje (DVD) vanuit China en tot op heden heb ik het nog steeds niet ontvangen.
Ik track het via EMS.
Nu staat er REACHED KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA maar verder geen info.
Mijn trackcode is LL447318486CN. Kunt u mij helpen?

Groet

De oplossing

Uitzoeken waar het pakket nu is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een pakket uit het Buitenland niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik heb de Track & Trace code voor u bekeken. Echter, zie ik dat het adres in de Track & Trace niet overeenkomt met het adres dat u hier heeft opgegeven. Het pakket met de opgegeven code is namelijk op 28 juni bezorgd op een adres in Geldrop. Aan dit adres was het pakket geadresseerd. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender. U heeft hoogstwaarschijnlijk een verkeerde Track & Trace code gekregen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?