Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82792
Gebruiker
Patricia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tijdje terug een pakketje verstuurd met track & tracé 3skaba309634226
Deze is nooit aangekomen
De gene voor wie het was gebeld met TNT zeiden sorry mevrouw hij word deze week bezorgt, een week later nog niks binnen.
Weer gebeld zeggen ze sorry we kunnen niks voor je betekenen want het is een brievenbuspakket en dat is niet te achterhalen
Zeggen ze nog als de postbode hem niet door de brievenbus krijgt word hij terug gestuurd naar het distributiecentrum
Nou dan neem ik aan dat hij daar is en jullie hem gewoon kunnen bezorgen toch???

De oplossing

Wil dat het pakketje gezocht word en alsnog bezorgt gaat worden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Patricia
    Datum
    Na het plaatsen van deze klacht is een aantal dagen alsnog het pakketje geleverd met exuus doordat de verpakking beschadigt was.
    Erg netjes maar jammer dat een klacht op deze site daarvoor nodig was.in de toekomst zal het fijn zijn als jullie klanten beter proberen te helpen als ze bellen met een klacht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen