Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 299869
Gebruiker
Jimmy123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket zou vorige week dinsdag aangekomen moeten zijn volgens de track en trace code. Is op mijn werk adres dus 110% zeker iemand aanwezig. Nooit iets ontvangen, zelfs geen 'we hebben je gemist' briefje. Heb ook al bij alle buren nagevraagd.

De oplossing

Er was 110% zeker iemand aanwezig (bedrijf). Bezorger hierop aanspreken. Als mogelijk hem vragen waar het pakket is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Bos,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het heel kwalijk om te vernemen dat u dit pakket tot heden niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hierover voor zowel u als de verzender een klacht is opgemaakt om dit in de gaten te houden en op het bezorgkantoor te bespreken, maar omdat dit om een onverzekerd pakket gaat waarvoor niet getekend hoeft te worden is het niet mogelijk om hiervoor een vergoeding te ontvangen of dit verder te onderzoeken. U zult hierover ook geen terugkoppeling meer ontvangen. Ik adviseer u om voor een oplossing contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen