Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen

sad Niet opgelost
zakelijk

pakket besteld in het buiteland en ligt al sinds sinds 09-13 bij de douane.
Ik heb geen brief ontvangen om de inhoud door te geven en postnl geeft telefonisch aan dat het label van het pakket onleesbaar is en daarom retour afzender gaat .Enkel de verzender kan het adres opnieuw doorgeven.maar de verzender geeft geen gehoor en ik heb geen pakket. het gaat om €134,64 ik vind dit dan ook een zeer kwalijke zaak.

ik wil graag alsnog mijn pakket ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending vanuit het buitenland. Deze heeft u tot op heden niet ontvangen. De zending zou volgens de klantenservice retour zijn gegaan en geeft de afzender geen gehoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Doorgaans worden de pakketten na 30 dagen retour gestuurd wanneer wij geen bericht van aankomst retour hebben ontvangen. Bij deze zending zie ik echter nog geen retour scan staan. U zou het bericht van aankomst (de informatie die nodig is om het pakket te kunnen verwerken) alsnog digitaal kunnen invullen via www.postnl.nl/bva/. Wellicht dat het pakket hier toch nog ligt. Mocht het toch te lang duren, adviseer ik u om het toch opnieuw bij de afzender te proberen. Die kan volgens internationale afspraken eventueel een onderzoek laten starten en het vervolgens verder met u afhandelen.

zakelijk
De geboden oplossing is om het zelf maar op te lossen