Klacht POSTNL: pakket niet ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 330051
Gebruiker
zakelijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

pakket besteld in het buiteland en ligt al sinds sinds 09-13 bij de douane.
Ik heb geen brief ontvangen om de inhoud door te geven en postnl geeft telefonisch aan dat het label van het pakket onleesbaar is en daarom retour afzender gaat .Enkel de verzender kan het adres opnieuw doorgeven.maar de verzender geeft geen gehoor en ik heb geen pakket. het gaat om €134,64 ik vind dit dan ook een zeer kwalijke zaak.

De oplossing

ik wil graag alsnog mijn pakket ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw zending vanuit het buitenland. Deze heeft u tot op heden niet ontvangen. De zending zou volgens de klantenservice retour zijn gegaan en geeft de afzender geen gehoor. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat u graag uw pakket wilt ontvangen. Doorgaans worden de pakketten na 30 dagen retour gestuurd wanneer wij geen bericht van aankomst retour hebben ontvangen. Bij deze zending zie ik echter nog geen retour scan staan. U zou het bericht van aankomst (de informatie die nodig is om het pakket te kunnen verwerken) alsnog digitaal kunnen invullen via www.postnl.nl/bva/. Wellicht dat het pakket hier toch nog ligt. Mocht het toch te lang duren, adviseer ik u om het toch opnieuw bij de afzender te proberen. Die kan volgens internationale afspraken eventueel een onderzoek laten starten en het vervolgens verder met u afhandelen.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
zakelijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
De geboden oplossing is om het zelf maar op te lossen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen