Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen

Elizabeth

Ik heb een pakketje uit Amerika nooit ontvangen, terwijl als mijn schoonmoeder hem tracked via usps, zij het bericht krijgt dat hij is afgeleverd

Mijn pakketje opzoekennzodat ik hem alsnog kan ontvangen

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u een zending uit Amerika verwacht. Ik begrijp dat u graag wilt weten waar de zending zich bevindt en wanneer u hem kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Uw pakket is op 28 december bij onze afdeling inklaringen binnen gekomen en is op die datum ook vrijgegeven. Volgens mijn informatie is het pakket op 31 december voor het eerst bij u aangeboden en op 2 januari 2020 op uw adres afgeleverd. U kunt de zending via onze app of website vinden met de code 3SPAMS1185554. Ik vertrouw erop dat u het pakket in uw bezit heeft.

Voor toekomstige zendingen uit het buitenland kunt u zelf de status in de gaten houden via de website www.internationalparceltracking.com door daar de buitenlandse code (hoeft geen 3S- te zijn) in te vullen samen met uw postcode. Als uw pakket bij ons bekend is verschijnt meer informatie in beeld.

Elizabeth