Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen

sad Opgelost
De Jonge2020

Ik verwacht een pakket vanuit buitenland.
27/12/19 contact opgenomen met PostNL waar het pakket bleef, volgens de medewerker werd het binnen enkele dagen bezorgd en moest ik wachten.
Op 03 januari 2020 kreeg ik een afhaalbewijs van PostNL, gedateerd naar 21/12/19, het pakket was afgeleverd bij een afhaalpunt.
Op 04 januari 2020 naar afhaalpunt gegaan met afhaalbewijs, schijnt het pakket 22/12/19 te zijn geleverd, bewaard voor 7 dagen en vervolgens retour afzender gestuurd.

PostNL, waar zijn we mee bezig? Welgeteld 13 dagen duurt het voordat jullie het afhaalbewijs per post sturen waarbij het pakket a 7 dagen retour werd gestuurd omdat het niet is afgehaald!
Dan zal je denken dat het hier bij blijft, maar ook bij de kerstpost welke ik heb ontvangen is gestempeld op 18-22 december en wordt geleverd op 03 januari 2020. Ofwel, het is niet eenmalig iets maar een continu ervaring.

Pakket bezorgen

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn oprechte excuses voor het feit dat u uw pakket misgelopen bent doordat u het afhaalbericht te laat ontvangen heeft. Volgens mijn administratie is er via een ander kanaal reeds een klacht geregistreerd ter verbetering van de interne processen van PostNL. U ontvangt daarop verder geen persoonlijke terugkoppeling.

Ik raad u aan om bij toekomstige zendingen uit het buitenland https://www.internationalparceltracking.com/ in de gaten te houden. Zo kunt u zelf de status van het pakket inzien zodra het pakket zich in Nederland bevindt. Het afhaalbericht is namelijk niet vereist om uw zending op te halen.

Indien u het pakket alsnog wenst te ontvangen kunt u het beste contact opnemen met de afzender, zodat de afzender een herzending kan doen.

De Jonge2020
Kluitje riet verhaal.