Opgelost door POSTNL: pakket niet ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 644656
Gebruiker
A. vd Vlist
Datum
1 reactie

Details

Klacht

pakket niet kunnen afleveren terwijl wij gewoon thuis waren dit is de tweede keer in 2 weken .

Gewenste oplossing

ik zou willen dat er eindelijk iets gaat gebeuren waardoor dit niet meer gebeurd.
dit is de tweede keer dat ik het op moet gaan halen terwijl wij gewoon thuis waren.
En dan zeggen dat wij niet thuis waren ik hou niet van liegen.
Geboden oplossing
Ze zouden de pakketbezorger erop aanspreken maar uit ervaring weet ik dat het toch weer gaat gebeuren dit helpt niet echt
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wat spijtig te lezen dat onze pakketbezorger niet bij u heeft aangebeld, ik kan mij voorstellen dat u hierover teleurgesteld bent. Namens PostNL excuses voor deze nare situatie.

    Onze medewerkers zijn verplicht bij u aan te bellen indien u beschikt over een goed werkende deurbel en u voldoende gelegenheid geven om naar de deur te komen. Jammer genoeg is dit bij u niet gebeurd en daarom heb ik uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de betreffende pakketchauffeur zodat uw klacht besproken wordt om herhaling te voorkomen. Omdat wij uw registratie gebruiken voor het verbeteren van onze interne procedures, ontvangt u hier geen verdere terugkoppeling meer op.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen