Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Dean Brabant

Ik heb een trui uit amerika besteld. En hij is op 8 december aangekomen in NL,HAGINL en daarna heb ik er nooit meer iets van gehoord ik ben nu wel aardig benieuwd waar mijn pakketje blijft ,want het is inmiddels 6 januari bijna een maand later.

Mij pakketje krijgen

Geachte heer/mevrouw Brabant,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een pakket uit de Verenigde Staten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De code die u meezendt is voor ons helaas niet te traceren. Dit kan betekenen dat de zending niet met PostNL komt, of dat deze als briefpost verzonden wordt. In beide gevallen kunnen wij de exacte status van de zending niet inzien.

Wat ik u wil adviseren is om de afzender hierover in te lichten. Zij kunnen u eventueel een passende oplossing bieden.

Dean Brabant
Niks