Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 509585
Gebruiker
Dean Brabant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een trui uit amerika besteld. En hij is op 8 december aangekomen in NL,HAGINL en daarna heb ik er nooit meer iets van gehoord ik ben nu wel aardig benieuwd waar mijn pakketje blijft ,want het is inmiddels 6 januari bijna een maand later.

De oplossing

Mij pakketje krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Brabant,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een pakket uit de Verenigde Staten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    De code die u meezendt is voor ons helaas niet te traceren. Dit kan betekenen dat de zending niet met PostNL komt, of dat deze als briefpost verzonden wordt. In beide gevallen kunnen wij de exacte status van de zending niet inzien.

    Wat ik u wil adviseren is om de afzender hierover in te lichten. Zij kunnen u eventueel een passende oplossing bieden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dean Brabant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen