Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Ramata

Goedendag,

Ik wacht al 2 weken op een pakketje vanuit China en tot op heden heb ik het nog steeds niet ontvangen ook kan ik de track code niet fracken via PostNL.
Ik track hem via EMS.
Nu staat er REACHED KINGDOM OF THE NETHERLANDS NLNLAMSA eat houd dit in??
Mijn trackcode is LX506434967CN kunt u mij helpen?

Groet

Geachte heer/mevrouw Balima,

Uit uw bericht begrijp ik dat u graag meer informatie over de status van uw pakket wilt ontvangen. Op de datum dat u uw bericht stuurde, was uw pakket aangekomen in Nederland. Dit verklaart de status "reached kingdom of the Netherlands". Uw pakket is daarna gesorteerd en op 12 oktober bij u bezorgd.

Voor de volgende keer raad ik u aan om de website www.internationalparceltracking.com in de gaten te houden wanneer u een pakket uit het buitenland verwacht. Wanneer u de buitenlandse trackingcode op deze website invult samen met uw postcode en huisnummer, kunt op deze website meer informatie vinden over uw pakket. Zodra uw pakket in Nederland is aangekomen, ontvangt het pakket (tenzij het om een brievenbuspakje gaat) een 3S-code. Deze 3S-code kunt u dan op deze website vinden, zodat u de status van uw zending verder kunt volgen via de app of via www.postnl.nl.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebebn geïnformeerd en ik wens u veel plezier met uw pakket.

Minke
    PostNL