Opgelost door POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38741
Gebruiker
szilic
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 25 oktober zou ik een pakket ontvangen van Telfort met mijn nieuwe telefoon. Er zou geleverd worden tussen 8:30 en 21:30. Niemand die geweest is, maar er wordt wel aangegeven dat de 1e afleverpoging mislukt is en het rare ervan is dat er geen briefje werd achtergelaten aangezien er voor de zending getekend dient te worden. Met klantenservice gebeld, klacht zou worden ingediend over de bezorger. Ik kreeg het KG nummer mee om nieuwe afspraak in te plannen. Dit heb dan ook gedaan en ervoor gekozen om mijn pakket bij Primera te laten bezorgen aangezien ik niet heel de dag thuis kon zijn. Het pakketje zou op 26 oktober na 16:00 uur bij Primera af te halen zijn. Dus niet! Primera heeft het pakketje niet ontvangen en er staat nog steeds bij de status dat er een 2e afleverpoging zou worden gedaan! Het betreft de S-Code 3SRRC04830502. Waar blijft mijn pakket?!

De oplossing

Pakket achterhalen waar het gebleven is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    szilic
    Datum
    is reeds opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
szilic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen