Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 340889
Gebruiker
GrijzeHaai#681
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Er zou vrijdag 28 december een pakket bezorgd moeten zijn volgens de track and trace code. Deze is echter nooit ontvangen.

De oplossing

Ik wil mijn pakketje alsnog ontvangen of een schadevergoeding

7 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Buurman,

    Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat er een pakket bezorgd zou zijn, maar dat deze nooit ontvangen is. Ik vind het erg spijtig om dit vernemen en wil u hier mijn welgemeende excuses voor aanbieden. Graag dien ik u van repliek.

    Ik zie inderdaad dat de Track&Trace informatie aangeeft dat het pakket bezorgd is. Bent u de afzender of de ontvanger van het pakket? Hebben de buren of een huisgenoot het pakket ook niet aangenomen?

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Ilse
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    GrijzeHaai#681
    Datum
    Ik ben de ontvanger. Ik ben 3 huizen aan beide kanten langs geweest aangezien er ook geen briefje in de deur is gedaan. Ik heb de bus wel gezien. De bezorger ook maar deze is niet aan de deur geweest. Ook de afzender heeft net als ik 2 keer naar post nl gebeld. Maar ook hij is van het kastje naar de muur gestuurd.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.


    Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    GrijzeHaai#681
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Zoals al eerder aangegeven heeft niemand het pakketje aangenomen.
    Ook de afzender heeft al meerdere malen contact met post.nl opgenomen.
    We worden door post.nl van het kastje naar de muur gestuurd.
    Het is toch wel vreemd dat zelfs niet te achterhalen is wie de bezorger was.
    Schandalig hoe post.nl met mensen omgaat,
    Er wordt de bezorgers een vrijbrief gegeven om een pakket op bezorgd te zetten, post.nl doet er immers niets mee.
    Het regent klachten over verdwenen pakketjes, dat kan toch niet!
    Ik wil weten waar mijn pakket gebleven is.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Wat spijtig om te horen dat het pakket nog steeds niet terecht is.

    Ik zie dat er enkele dagen geleden via de chat een klacht ingediend is. Het lijkt er op dat deze melding door de afzender gedaan is. De melding is nog in behandeling. Ik raad u dan ook aan om in contact te blijven met de afzender.

    Wij verwijzen u door naar de afzender omdat die ons betaald heeft voor de verzending van uw pakket. Om die reden blijft de afzender verantwoordelijk totdat u het pakket daadwerkelijk ontvangen heeft. De afzender kan contact met ons opnemen om een onderzoek te starten. Hopelijk kan de afzender een een passende oplossing bieden. Ik hoop dat er snel meer duidelijk is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice


  6. Auteur
    GrijzeHaai#681
    Datum
    De afzender heeft al gevraagd of jullie een onderzoek willen starten, dit is geweigerd.

    Het pakket is door post,nl zoekgeraakt, maar jullie weigeren om er iets mee te doen.

    Misschien kunnen jullie beter de oude vertrouwde bezorgers in dienst houden,
    en geen bezorgers die de verantwoordelijkheid niet aankunnen of willen.

    Nogmaals, de afzender heeft samen met mij meermaals contact met jullie gehad.

    Ik wil weten waar mijn pakket is gebleven, anders moet ik toch andere stappen ondernemen.( de media).
  7. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Ik zie inderdaad dat de afzender bij ons een klacht heeft ingediend. Verder onderzoek is niet mogelijk, omdat het pakket onverzekerd is verzonden en er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst. Ik hoop dat u samen met de afzender nog tot een oplossing kunt komen, daar heeft u een overeenkomst mee. Ik kan u in deze kwestie verder niet meer van dienst zijn.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GrijzeHaai#681
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Schaam jullie diep!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen