Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Klachtnummer
# 133296
Gebruiker
Q
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb tot op heden nog geen pakket ontvangen dit is al ruim een maand geleden. het pakket is een brievenbus pakketje dus geen track en trace code. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn bestelling als nog krijg??!!!

De oplossing

graag mijn pakketje ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Soetosenojo,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw brievenbuspakje nog niet heeft ontvangen. Ik vind dit erg spijtig te vernemen en bied hiervoor mijn excuses aan.

    Ik kan helaas een zending zonder track en trace niet voor u traceren maar ik wil graag een melding voor u aanmaken. Waar kwam uw zending vandaan en door wie is deze verstuurd. Op welke dag is hij verstuurd?

    Zodra ik uw gegevens van u heb ontvangen kan ik een klacht noteren. Mocht het zo zijn dat de inhoud van de zending 'herkenbaar' is kan de afzender navraag bij ons laten doen.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen