Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Oorbellen3112

Pakket niet ontvangen

Nagaan waar pakket nu is.

Ik snap inderdaad dat u bezorgd bent over dit pakket. Ik heb het even voor u nagekeken en zie dat het pakketje op 31-12 bezorgd is. Alleen staat uw adres niet helemaal goed. Uw postcode letters komen niet overeen en het huisnummer wat in ons systeem staat komt niet overeen. De straat en stad gegevens staan overigens wel goed. Ik mag u geen informatie geven over waar het pakket nu wel langs is bezorgd wegens de AVG wetgeving, maar ik raad u aan bij uw buren in de straat na vraag te doen met een huisnummer wat ook in uw huisnummer staat.

Oorbellen3112
Dat ik in de straat overal ga aanbellen om te vragen of mijn pakketje daar door ene Jan Doedel van PostNL bezorgd is. Als PostNL weet op welk huisnummer het bezorgd is, geef dat huisnummer dan gewoon aan mij door. Het gaat tenslotte om mijn pakketje waarvoor ik betaald heb en waarvan ik de adresgegevens juist heb vermeld. Zij zijn fout, dus los het op.