Klacht POSTNL: Pakket niet ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 416475
Gebruiker
Oorbellen3112
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet ontvangen

De oplossing

Nagaan waar pakket nu is.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u bezorgd bent over dit pakket. Ik heb het even voor u nagekeken en zie dat het pakketje op 31-12 bezorgd is. Alleen staat uw adres niet helemaal goed. Uw postcode letters komen niet overeen en het huisnummer wat in ons systeem staat komt niet overeen. De straat en stad gegevens staan overigens wel goed. Ik mag u geen informatie geven over waar het pakket nu wel langs is bezorgd wegens de AVG wetgeving, maar ik raad u aan bij uw buren in de straat na vraag te doen met een huisnummer wat ook in uw huisnummer staat.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oorbellen3112
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik in de straat overal ga aanbellen om te vragen of mijn pakketje daar door ene Jan Doedel van PostNL bezorgd is. Als PostNL weet op welk huisnummer het bezorgd is, geef dat huisnummer dan gewoon aan mij door. Het gaat tenslotte om mijn pakketje waarvoor ik betaald heb en waarvan ik de adresgegevens juist heb vermeld. Zij zijn fout, dus los het op.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen