Klacht POSTNL: Pakket niet op tijd bezorgd

Klachtnummer
# 555730
Gebruiker
Pakket foetsie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post niet bezorgd na de beloofde max 10 werkdagen bezorgdienst in het buitenland
Ook niet na 25 dagen !!

De oplossing

Ik zou graag willen waar mijn brief is gebleven
Mijn klant moest de brief uiterlijk 11 sept
Elke dag na 11 sept krijgt hij een boete van 400 dollar per dag !!
Ik hoop dat u mij zo snel mogelijk kunt helpen om de kosten zoveel mogelijk te beperken
Ik hoor graag van u
Gr simon

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat spijtig te lezen dat het door u verzonden poststuk naar een adres in Guatemala niet door de geadresseerde is ontvangen. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat jullie hierover teleurgesteld zijn. Graag geef ik dan ook een toelichting.

    Vanaf de grens wordt het poststuk overgedragen aan de buitenlandse postdienst, daarom is de status niet te achterhalen omdat deze ongeregistreerd (dus zonder verzendcode) is verstuurd. Vandaar dat het ook niet mogelijk is een onderzoek op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven.

    Wel ga ik uw klacht doorgeven zodat gemonitord kan worden of zich vaker problemen voordoen bij dit land van bestemming. Omdat wij deze rapportages intern gebruiken, zult u hierover geen verdere terugkoppeling ontvangen.

    Mijn advies is af te wachten of de zending alsnog aankomt bij de geadresseerde of retour wordt gestuurd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen