Klacht POSTNL: Pakket niet thuis gekregen, pakket nu bij verdere buren die op vakantie zijn. Ik was gewoon thuis.

Dikke knul@%tr 6

Vanmorgen mail gekregen over een bezorging. Daar stond in Kan door brievenbus.
Ik zie de bezorger het tuinpad oplopen en ga naar de voordeur. Inmiddels is de bezorger naar twee buren verderop gelopen en heeft het pakketje door de brievenbus aldaar gedeponeerd.
Mensen zijn met vakantie, voorlopig dus geen pakket.
Dus: hier niet eventjes wachten, niet aanbellen, niet door de brievenbus gooien, weglopen en bij een verdere buur wel in de brieven bus gooien.
Ik hoop echt dat u wat met deze klacht doet. Dit gedrag is niet te tolereren! De bezorgcode is 6UE2490NB

In het vervolg zorgvuldiger werken

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending bij buren in de brievenbus is gedaan terwijl u zelf thuis was. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de verantwoordelijke bezorger aan te spreken op de gang van zaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van de zending? Deze code begint met 3S of lijkt op AB123456789CD. Met de door u meegestuurde bezorgcode kan ik geen informatie vinden.

- Werkt uw bel goed en is er een briefje in de brievenbus achtergelaten?

- Ik begrijp dat u wel heeft kunnen zien dat de bezorger het pakket bij de buren in de brievenbus deed. Heeft u de bezorger daarna nog kunnen spreken? Zo ja; wat gaf hij aan?

Dikke knul@%tr 6
    Zoals ik reeds heb aangegeven is er door klachtenkompas een fout is gemaakt. Ik heb daar en bij u gemeld dat de klacht bedoeld was voor DHL. Over de bezorging van Post NL ben ik zeer tevreden