Klacht POSTNL: Pakket niet volgens afspraak leveren

Klachtnummer
# 361211
Gebruiker
Stan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al van 8-4 bezig met een pakket te krijgen blijkbaar moest dit door de douane echter douane gebeld en die vertellen mij mooi dat ze dit helemaal niet doen en dat het gewoon bij postnl ligt voor inklaring ligt zelfs een bva ingediend inklaringsproces is ook voorbij dus is nu wachten dit zou 4 werkdag duren in totaal voor dat ik het heb en nu meerdere malen gebeld en zeggen ze ja kan tot 30dagen duren dit zijn geen afspraken postnl jullie bezeike de boel enorm

De oplossing

Mijn pakket voor het weekend dus 19april geleverd word ben er klaar mee

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op uw pakket te moeten wachten, maar uw pakket moet eerst door de douane en vervolgens worden ingeklaard. Dit kan meerdere werkdagen duren afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie dat het pakket gisteren is vrijgegeven door de douane en het naar een PosNL afhaallocatie zal gaan. Hier gaat het pakket heen, vanwege de inklaringskosten. Ik adviseer u om de status nog even in de gaten te blijven houden en ik hoop dat u het pakket spoedig kan ophalen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice