Klacht POSTNL: Pakket niet zomaar aan voordeur hangen in openbaar .

Klachtnummer
# 303229
Gebruiker
Annelies Jansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post bezorger(van zaterdag 5 mei) hangt pakket(H&M) aan voordeur langs publieke plaats zonder achterlaten van brief in brievenbus.
Onverantwoordelijk.Mocht pakket zijn weggenomen kan ik als klant niet bewijzen het te hebben ontvangen.
Code pakket:3SDLOH3303113

De oplossing

Aanspreken van zaterdag bezorger.De zaterdag bezorger heeft als eerdere keren een pakket verkeerd geleverd nl. over de muur gegooid.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Jansen,


    Bedankt voor het plaatsen van een bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u niet de dienstverlening van ons heeft ontvangen die u mag verwachten. Hierover het volgende.

    Pakketjes mogen nooit onbeheerd achter gelaten worden. Mijn oprechte excuses voor al het ervaren ongemak. Ik heb een klacht hierover voor u geregistreerd onder casenummer 04658334. Alles wordt besproken via de leidinggevende met de verantwoordelijke zaterdag-bezorger. Er worden gepaste maatregelen getroffen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Hiervan ontvangt u geen terugkoppeling; alles wordt intern beslist en besproken.

    Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Sandra
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen