Klacht POSTNL: Pakket nig steeds niet ontvangen.

Klachtnummer
# 285022
Gebruiker
Lisa12112
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik zou gister een pakket ontvangen via postnl.
Gisteren stond de status via track and trace ( 3SKABA690259845) op bezorger is onderweg.
Vandaag staat er echter nog steeds de bezorger is onderweg maar is de bezorg status gewijzigd in bezorgdatum is nog niet bekend.

Ik heb vanmiddag gebeld met postnl klantenservice en die hebben mij verteld dat de bezorger vertraging had en het pakket daardoor gister niet heeft kunnen bezorgen.

Er werd mij verzekerd dat de bezorg status in de loop van de dag zou worden aangepast en mijn pakket vandaag zou worden bezorgt.

Tot op heden niks ontvangen.
Ik wil graag weten waar mijn pakket is en vooral wanneer het eindelijk bezorgd gaat worden!

Mvg lisa

Gewenste oplossing

Pakket bezorgen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste mevrouw Keus,

    Volgens mijn gegevens is het pakket ondertussen bij u afgeleverd.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen