Opgelost door POSTNL: Pakket nog bij ontvanger nog bij retour-adres ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 529611
Gebruiker
E.K. Freymann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 19 februari 21 een pakket opgegeven van NL naar Duitsland.
Op 24 feb. om 11.39 en 20.09 aangeboden, "incorrect adress". Kan niet, want adres is een eenzaam huis aan het einde van een straatje in het woud.
Hetzelfde gebeurt op 25 feb. 05.34 h (!, wat een tijd!) en 14.09, op nieuw "incorrect adres"
Hetzelfde op zaterdag 6 maart en dan
op mart 8 start om 15.43 h het retourneren naar "distribution center abroad"
Op maandag 15 mart "shipment cannot be delivered in NL (bij de afzender veronderstel ik)
en dan is dat pakket verdwenen en ik vind bij de grote geweldige organisatie van Post NL niemand die weet of aan mij kan vertellen, waar die zending is afgebleven of -beter- gewoon uitleveren.

De oplossing

Ik wil mijn pakket terug, ik wil mijn (vergeefse) porto € 19,50 terug

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E.K. Freymann
Datum
Uiteindelijke oplossing
PAKKET 07.04.2021 TERUG ONTVANGEN, beloofd is het porto € 19,95 binnen enkele dagen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen