Opgelost door POSTNL: Pakket nog niet afgeleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344460
Gebruiker
Miesz-HvT
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket uit buitenland nog steeds niet geleverd. Aankomst nederland op 29-12-2018?

Gewenste oplossing

Graag hoor ik of ze kunnen kijken wat het probleem is
Geboden oplossing
Opgelost
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat u dit pakket tot op heden niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is.

    Ik heb de status bekeken en ik zie dat het pakket op 29 december 2018 is afgeleverd. Ik zie alleen dat het bezorgadres niet overeenkomst met het adres dat u hier noemt. Zowel de postcode als het huisnummer komen niet overeen. Ik adviseer u om voor meer informatie contact op te nemen met de afzender.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen