Klacht POSTNL: Pakket nog niet bezorgd

Klachtnummer
# 345787
Gebruiker
Rdehont1993
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goede dag
Ik zou 15 december een pakket ontvangen
Bij de status dat het pakket door posnl wordt vastgehouden?
Waarom wordt het pakket vastgehouden?

De oplossing

Het na kijken

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van een pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op dit moment kan ik inzien dat de zending 14 dagen voor u bij een PostNL-punt gelegen heeft. Als het goed is heeft u hier op de 14e van december een kennisgeving over in de bus ontvangen. De zending is helaas op 30 december retour verzonden naar de afzender. Ik wil u dan ook adviseren contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.


    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen