Opgelost door POSTNL: Pakket nog niet binnen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 556097
Gebruiker
wesley van mansom
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik verwacht een pakket uit de VS
ik keek op de track and trace van USPS maar tot nu toe nog niet meer informatie beschikbaar en zegt altijd nog dat hij in transit zit heeft uw enige informatie erover
Alvast bedank

MVG de heer van Mansom

De oplossing

heeft U enige informatie waar dit pakket is en kan U mischien vertellen hoe lang dit nog kan duren tot hij en/of hij al in nederland is beland

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u vraagt naar de status van de zending die vanuit het buitenland is verstuurd. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover informatie wilt en graag geef ik uitleg.

    In ons systeem zijn geen gegevens over deze zending bekend (geweest). Dit betekent dat de zending nog niet in Nederland of door ons verwerkt/traceerbaar is. Mijn advies is de zending nog enkele dagen proberen te vinden via postnl.nl. Als dit geen resultaat oplevert, raad ik aan de verzender te benaderen voor controle van de barcode en meer informatie. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
wesley van mansom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen