Opgelost door POSTNL: Pakket nog niet binnen

content Opgelost
wesley van mansom

Ik verwacht een pakket uit de VS
ik keek op de track and trace van USPS maar tot nu toe nog niet meer informatie beschikbaar en zegt altijd nog dat hij in transit zit heeft uw enige informatie erover
Alvast bedank

MVG de heer van Mansom

heeft U enige informatie waar dit pakket is en kan U mischien vertellen hoe lang dit nog kan duren tot hij en/of hij al in nederland is beland

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw zending uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat u vraagt naar de status van de zending die vanuit het buitenland is verstuurd. Natuurlijk kan ik mij indenken dat u hierover informatie wilt en graag geef ik uitleg.

In ons systeem zijn geen gegevens over deze zending bekend (geweest). Dit betekent dat de zending nog niet in Nederland of door ons verwerkt/traceerbaar is. Mijn advies is de zending nog enkele dagen proberen te vinden via postnl.nl. Als dit geen resultaat oplevert, raad ik aan de verzender te benaderen voor controle van de barcode en meer informatie. Bij onduidelijkheden of te lange overkomstduur, kan alleen de afzender als opdrachtgever bij de eigen postorganisatie een onderzoek laten opstarten.

wesley van mansom