Klacht POSTNL: Pakket nog niet ontvangen

Ritchy Hummel

Ik heb pakketje besteld uit polen aangekomen in het Amsterdam post centre maar niks ontvangen https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer=RR256589420PL&lang=en hier de link ter bevestiging

Zorgen dat me pakket word bezorgd
Dat ze niks kunnen doen want het klopt niet met de track and tracé terwijl ik bewijs stuur van de verkoper de bon met mijn adres ik laat me niet afwimpelen door PostNL ze komen maar met een oplossing

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over uw pakket uit Polen. Deze heeft u nog niet ontvangen en u zou graag zien dat het bezorgd wordt. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb de scans bekeken en ik zie dat het pakket op de 9e al is afgeleverd. Er is ook al voor getekend. Zie eventueel ook de scaninformatie op onze site/app. Maar ik begrijp dat u het niet heeft ontvangen. Is dat correct? Heeft u daarnaast ook al navraag gedaan bij uw buren? Wellicht dat zij het voor u hebben aangenomen. Mocht dat niet het geval zijn, hoor ik het graag. Dan wil ik graag nog een klacht registreren. Hiervoor heb ik echter nog wel uw e-mailadres nodig. Zou u die nog willen toesturen?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Ritchy Hummel
    Mag ik vragen naar welk adres het is verstuurd?
    Ritchy Hummel
    Ok nu word me verteld door jullie dat me cd is afgeleverd op een ander adres en is ondertekend en dat de persoon waarschijnlijk verkeerd adres heb door gegeven nou heb ik contact gehad met de jongen van wie ik de cd heb gekocht en heb me een bonnetje gestuurd also foto van het adres waar die hem naar toe heb gestuurd en dat is mijn adres maar niks ontvangen hoe gaan we dit oplossen?
    Geachte heer Hummel,

Mijn excuses dat u dit pakket niet heeft ontvangen. Aangezien uw adresgegevens niet overeenkomen met de gegevens in de Track & Trace kan ik u hier jammer genoeg niet verder helpen.

In verband met de privacywet mag ik u niet vertellen waar uw pakket is geleverd. Hierom zal ik u aan moeten raden contact met de afzender op te nemen. De afzender kan eventueel een onderzoek starten bij de verzendende postorganisatie naar de bezorging van uw pakket. Daarbij kan de afzender u een passende oplossing bieden.