Klacht POSTNL: Pakket nog steeds niet aangekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 479903
Gebruiker
Eras
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vrijdag voor 12 uur brievenbus pakketje verstuurd en het staat nog steeds bij post nl volgens de app. Het is inmiddels woensdagmiddag. Postnl kan niets doen zeggen ze en zelf naar Waddinxveen bellen ken niet.

De oplossing

Het pakket staat in Waddinxveen zeggen ze maar weten niet waar en waarom het niet verstuurd wordt
Moet naar postcode 9293LK

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard spijtig dat uw pakket nog niet geleverd is. Vermoedelijk is er sprake van vertraging, door de enorme drukte. Ik wil u daarom vragen het nog heel even af te blijven wachten. Als er vrijdag nog niets geleverd is, dan kunnen we een melding voor u aanmaken.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Eras
    Datum
    3SOPKZ6918500 9293LK ik wacht all een week. Het is nog steeds bij postnl en de app stopt dus. Het is echt heel dringend!!!!!!!!!!!!!!!! Verzonden bij de Coop supermarkt in Haastrecht.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent over de gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Indien de zending na morgen nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat we een klacht kunnen registreren.

    Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een onderzoek of schadevergoeding in dit geval uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Het kan een enkele keer voorkomen bij een brievenbuspakje dat de eindscan dat het pakket afgeleverd is, ontbreekt. Ik raad u daarom aan voor de zekerheid na te vragen bij de ontvanger of het pakket wellicht toch al is aangekomen en hoop dat u samen met de ontvangende partij tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Eras
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het personeel is zeer onvriendelijk en arrogant. Ze doen niets om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Het pakket is van de supermarkt met postnl naar het distributiecentrum 5 km verderop gegaan en daar spoorloos geraakt. Ze hebben er niet naar gebeld en geen navraag gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen