Klacht POSTNL: Pakket nog steeds niet aangekomen

Eras

Vrijdag voor 12 uur brievenbus pakketje verstuurd en het staat nog steeds bij post nl volgens de app. Het is inmiddels woensdagmiddag. Postnl kan niets doen zeggen ze en zelf naar Waddinxveen bellen ken niet.

Het pakket staat in Waddinxveen zeggen ze maar weten niet waar en waarom het niet verstuurd wordt
Moet naar postcode 9293LK

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw verzonden brievenbuspakketje. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is uiteraard spijtig dat uw pakket nog niet geleverd is. Vermoedelijk is er sprake van vertraging, door de enorme drukte. Ik wil u daarom vragen het nog heel even af te blijven wachten. Als er vrijdag nog niets geleverd is, dan kunnen we een melding voor u aanmaken.

Eras
    3SOPKZ6918500 9293LK ik wacht all een week. Het is nog steeds bij postnl en de app stopt dus. Het is echt heel dringend!!!!!!!!!!!!!!!! Verzonden bij de Coop supermarkt in Haastrecht.

Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent over de gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Indien de zending na morgen nog niet afgeleverd is dan raad ik u aan om contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat we een klacht kunnen registreren.

Omdat het gaat om een onverzekerde zending is een onderzoek of schadevergoeding in dit geval uitgesloten volgens onze Algemene Voorwaarden. Het kan een enkele keer voorkomen bij een brievenbuspakje dat de eindscan dat het pakket afgeleverd is, ontbreekt. Ik raad u daarom aan voor de zekerheid na te vragen bij de ontvanger of het pakket wellicht toch al is aangekomen en hoop dat u samen met de ontvangende partij tot een oplossing kunt komen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

Eras
Het personeel is zeer onvriendelijk en arrogant. Ze doen niets om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Het pakket is van de supermarkt met postnl naar het distributiecentrum 5 km verderop gegaan en daar spoorloos geraakt. Ze hebben er niet naar gebeld en geen navraag gedaan.