Klacht POSTNL: Pakket nog steeds niet retour

DHLhoofdpijn

Op 5 november heb ik een pakketje gestuurd naar de UK met track en trace. Helaas had de ontvanger mij het verkeerde adres gegeven wat niet bestond 3SKABA4521641
Ik heb echter geen retouradres op het pakketje gezet. Dit werd bij het postkantoor altijd afgeraden en werd mijn adres altijd doorgestreept.
Ik heb toen een onderzoek laten starten en het formulier nauwkeurig ingevuld zelfs met een foto van het pakket voordat hij werd verzonden. Pas op 21 december 2015 kreeg ik een mail van Ali Dijkstra namens PostNL. Ik reageerde netjes op de mail en kreeg de volgende dag weer een mail terug. Dit duurde tot 23 december, waarin werd vermeld dat er bij de onbestelbare stukken zou worden geïnformeerd dat een week in beslag zou nemen.
Na meer dan een week heb ik nog 3 mailtjes gestuurd waarom het zo lang duurde, maar ik kreeg geen antwoord terug. Het is nu 17 januari en mijn pakket is nog steeds niet retour.

Mijn pakket direct naar mijn huis gestuurd hebben

Geachte heer Nguyen,

Ik zie dat u 19 januari jl. (eergisteren) een e-mail heeft gehad van een collega van mij. U heeft daar weer een reactie op gegeven, ik verwacht dat mijn collega hier zeer spoedig weer contact over opneemt met u. Graag wil ik het onderzoek via mijn collega laten lopen, omdat dit wel zo makkelijk en handig is om het overzicht te behouden.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u nog vragen hebben over het lopende onderzoek, dan raad ik u aan om contact te houden via uw contactpersoon van het onderzoek. Mocht u in de toekomst nog andere vragen en/ of opmerkingen hebben dan kunt u altijd contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Hans
    PostNL