Klacht POSTNL: pakket nooit aangekomen

bravourtje

Ik kreeg geboorte kaartjes binnen.. je snapt wel oudere mensen stoppen er geld in zonder kwade gedachten tot 2 x aan toe kaarten open gescheurd en het geld eruitgehaald 2x 50 euro. En nee postnl ga mij niet vertellen dat het door de postverwerkings machine komt want dat is bull! Oke nu heb ik een mooie kinderwagen gekocht op internet t.w.v 400 euro.

Op 17 sep. Werd aangegeven dat ik het pakket 18de tussen bepaalde tijd verwachten kon. Ik vrij genomen en gewacht.. maar niks.. oke geen probleem maar kreeg al een raar voorgevoel en ja dat klopte want de track em trace gaf aan bezorgdatum onbekend ik heb ondertussen 40x gebeld met postnl en ze zeggen allemaal verschillende dingen.. maar nu moet ik een onderzoek laten starten door de verzender maar die zit hier niet op te wachten!! Dus kan fluiten naar mijn pakket. Ze zeggen dat ie nooit is opgehaald bij het postkantoor. Ik gebeld en is opgehaald op de 17de.

Gewoo mijn pakket bezorgen!!

Geachte mevrouw Minekus,Hartelijk dank voor uw reactie. Helaas kan een onderzoek inderdaad alleen door de afzender worden opgestart en is dit in opdracht van de geadresseerde niet mogelijk. Uiteraard bereuren wij het feit dat de zending niet bij u is afgeleverd en hoop ik een onderzoek meer helderheid bied.Met vriendelijk groet,Iteke