Klacht POSTNL: PAKKET NOOIT BEZORDT MAAR WORDT AL TERUGGESTUURD

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 625273
Gebruiker
OranjeKrokodil#625
Datum
1 reactie

Details

Klacht

PAKKET NIET AFGELEVERD
GEEN BRIEFJE IN BRIEVENBUS ACHTER GELATEN

Gewenste oplossing

OPNIEUW BEZORGEN OP AFLEVERADRES WAT NOOIT GEBEURT IS
EN BELLEN EN ZEGGEN DAT ER EEN EMAIL GETUURDT IS
EN VERDER ONMOGELIJK OM NR TERUG TE BELLEN
WANT CONCLUSIE IS AL GETROKKEN EN PAKKET AL TERUG GESTUURD
WAT ECHT TOTAAL BELACHELIJK IS
ER IS NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT EEN BERICHT ACHTER GELATEN
WAAR EN WANNEER IK DIT ZOU KUNNEN OPHALEN................................
OF ZELFS EEN TWEEDE POGING ONDERNOMEN OM HET ALSNOG TE BEZORGEN................................................
Geboden oplossing
echt super super slecht en gewoon durven te zeggen dat ze geen briefje meer achterlaten als je niet thuis bent en zeggen dat je per email op de hoogte houden !!!!!!!!!!!!!!!!! wat een ongelovelijk stelletje leugenaars ik heb nooit een email of iets dergelijks gehad en dat ze geen briefje achterlaten vinden ze blijkbaar de normaalste zaak van de wereld ik wat een ongelovelijke schoften/leugenaars geen enkel bericht , maar wel zeggen dat ze niet hebben kunnen afleveren ze zijn hier nooit geweeste zelfs niet voor een 2de poging absoluut nooit
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket nogmaals wilt ontvangen.

    Zoals telefonisch besproken is uw pakket op 12 september retour afzender gestuurd. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen