Opgelost door POSTNL: Pakket nooit bezorgd en retour naar afzender

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 393796
Gebruiker
Emmen#123
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 2 dagen wachten op mijn pakket geeft de status op de app van POST.NL aan dat deze is teruggestuurd omdat adres niet juist is. Adres staat goed, de bezorger is alleen nooit aan de deur geweest. (Waarschijnlijk aan verkeerd adres geweest?) Na contact met Post.nl kunnen ze niet helpen, want pakket is al retour gestuurd en ze nemen verder geen contact op met de bezorger. Slechte service helaas.

De oplossing

Ik heb inmiddels zelf actie ondernomen met de leverancier en pakket gaat nu opnieuw verstuurd worden. Dit betekend dus dat ik voor de 3e dag thuis klaar moet zitten voor dit pakket, dus verwacht wel dat het nu WEL goed gaat! De leverancier was zo aardig om ook nog contact met post.nl op te nemen om duidelijk te maken dat ze nu wel aan juiste adres staan.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat naar dat uw pakket zomaar retour is gestuurd. De exacte reden voor het retour zal op het pakket staan, wellicht biedt dit nog enige duidelijkheid. Ik zie dat er inmiddels ook een klacht is ingediend over het retour sturen. De situatie zal besproken worden, dus hopelijk gaat de bezorging vanaf nu weer beter. Mijn excuses voor al het ongemak!

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Emmen#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na 4 x (wachten) is het pakket uiteindelijk geleverd. Hiervoor heb ik voornamelijk zelf actie moeten ondernemen. Verder is er ook nooit meer contact met mij opgenomen. Dat is jammer.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen