Opgelost door POSTNL: Pakket nooit bezorgd en retour naar afzender

sad Opgelost
Emmen#123

Na 2 dagen wachten op mijn pakket geeft de status op de app van POST.NL aan dat deze is teruggestuurd omdat adres niet juist is. Adres staat goed, de bezorger is alleen nooit aan de deur geweest. (Waarschijnlijk aan verkeerd adres geweest?) Na contact met Post.nl kunnen ze niet helpen, want pakket is al retour gestuurd en ze nemen verder geen contact op met de bezorger. Slechte service helaas.

Ik heb inmiddels zelf actie ondernomen met de leverancier en pakket gaat nu opnieuw verstuurd worden. Dit betekend dus dat ik voor de 3e dag thuis klaar moet zitten voor dit pakket, dus verwacht wel dat het nu WEL goed gaat! De leverancier was zo aardig om ook nog contact met post.nl op te nemen om duidelijk te maken dat ze nu wel aan juiste adres staan.

Geachte heer, mevrouw,

Wat naar dat uw pakket zomaar retour is gestuurd. De exacte reden voor het retour zal op het pakket staan, wellicht biedt dit nog enige duidelijkheid. Ik zie dat er inmiddels ook een klacht is ingediend over het retour sturen. De situatie zal besproken worden, dus hopelijk gaat de bezorging vanaf nu weer beter. Mijn excuses voor al het ongemak!

Emmen#123
Na 4 x (wachten) is het pakket uiteindelijk geleverd. Hiervoor heb ik voornamelijk zelf actie moeten ondernemen. Verder is er ook nooit meer contact met mij opgenomen. Dat is jammer.