Klacht POSTNL: Pakket nooit bezorgd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385234
Gebruiker
JPM
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hoewel bezorger zegt pakket afgeleverd te hebben is dit niet gebeurd en is hij ook niet op het adres geweest. Pakket nog altijd spoorloos.

De oplossing

Het pakket opsporen en alsnog bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Volgens de scans is deze bezorgd, echter heeft u niets ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u de zending niet heeft ontvangen. Ik kan me indenken dat dit erg teleurstellend is. Volgens mijn informatie is het pakket op 10 juli bezorgd op uw adres. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren. Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JPM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Oplossing zou zijn: bij de buren vragen of het daar is afgegeven. En met de afzender iets proberen te regelen. De afzender heeft het bewijs van verzending aan mij gegeven. Hierdoor kan alleen Post.nl de oplossing bieden, maar doet dit niet.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen