Klacht POSTNL: Pakket nooit bezorgd

WouterB

Zo'n 4 maanden geleden heb ik een product besteld dat bezorgd zou worden door PostNL. Dit pakket is in goede staat ontvangen voor PostNL en ik heb destijds keurig een track & trace code ontvangen. Helaas heb ik dit pakket nooit mogen ontvangen. Hierover heb ik in het verleden al eerder een klacht ingediend bij PostNL, maar hier heb ik nooit een reactie opgehad. Daarom probeer ik het nu nogmaals.

Ik verneem graag van PostNL waarom dit pakket nooit aangekomen is en wat voor een compensatie ik hiervoor kan krijgen.

WouterB
    Ik wil graag nog toevoegen dat volgens de track & trace code de huidige status van de zending nog altijd "ontvangen door PostNL" is.
    Geachte heer Berendsen,Ik vind het erg vervelend dat uw zending met verzendcode 3SZRHM824696001 nog niet heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.Helaas heb ik niet kunnen achterhalen waar het pakket momenteel is. U kunt het beste de afzender hiervan op de hoogte stellen. Als opdrachtgever kan de afzender bij PostNL Pakketten een onderzoek naar uw pakket aanvragen. Het is aan de afzender om de uitkomst van dit onderzoek aan u door te sturen.Met vriendelijke groet,Wendy
    Klantenservice PostNL
    WouterB
    Absoluut niet mee eens. Ik bestel een product, betaal hiervoor en kies als verzendwijze PostNL. Ik mag er vanuit gaan dat zij mijn opdracht goed uitvoeren en het product aan mij zullen leveren; helaas is dat niet het geval. Kennelijk willen ze dit ook niet oplossen, maar sturen je van het hek naar de dam. Ik ben de betaler en dus de (indirecte) opdrachtgever en moet dus instaat zijn een onderzoek in te stellen! Dit is een slechte afhandeling van mijn klacht en daarom een negatieve score.