Klacht POSTNL: Pakket nooit bezorgd

sad Niet opgelost
HSW

Pakket nooit bezorgd

Graag controleren of mijn pakket nog bezorgd wordt? In Postnl app melding gehad dat ik pakket zou ontvangen maar 1 week later nog steeds niks ontvangen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

- Ik kan de door u meegestuurde afbeelding helaas niet openen. Gaat het om een zending zonder Track & Trace, die in Mijn Post is aangekondigd met een afbeelding of gaat het om een pakket met Track & Trace? Als het om een pakket met T&T gaat dan ontvang ik graag de code.

- Wat is uw e-mailadres?

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en aanvullende gegevens. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip.

Uiteraard heb ik uw klacht geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke medewerkers. Hierdoor wordt er onderzocht of er bij u in de buurt vaker post niet aankomt. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie. Ik wil u vragen om direct contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist wordt.

HSW
Geen, pakket is niet meer te traceren tijdens het proces van transport en bezorging.