Klacht POSTNL: Pakket nooit bezorgd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 467096
Gebruiker
HSW
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Pakket nooit bezorgd

De oplossing

Graag controleren of mijn pakket nog bezorgd wordt? In Postnl app melding gehad dat ik pakket zou ontvangen maar 1 week later nog steeds niks ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op uw pakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u het pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Ik kan de door u meegestuurde afbeelding helaas niet openen. Gaat het om een zending zonder Track & Trace, die in Mijn Post is aangekondigd met een afbeelding of gaat het om een pakket met Track & Trace? Als het om een pakket met T&T gaat dan ontvang ik graag de code.

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende gegevens. Het komt soms voor dat post in het verwerkingsproces zoek raakt, bijvoorbeeld tijdens het sorteren of het bezorgen. Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak is van de vermissing. Omdat de afzender uw poststuk zonder barcode heeft verzonden, is deze niet te volgen tijdens de verwerking. Ik kan uw poststuk dan ook niet achterhalen. Ik vraag daarvoor uw begrip.

    Uiteraard heb ik uw klacht geregistreerd en doorgezet naar de verantwoordelijke medewerkers. Hierdoor wordt er onderzocht of er bij u in de buurt vaker post niet aankomt. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie. Ik wil u vragen om direct contact met ons op te nemen als er opnieuw post vermist wordt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HSW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, pakket is niet meer te traceren tijdens het proces van transport en bezorging.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?