Klacht POSTNL: Pakket nooit geleverd

Klachtnummer
# 424435
Gebruiker
Milanlugthart
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb een pakketje besteld en die zou door PostNL worden bezorgt maar ze zijn hem gewoon kwijt geraakt. De bezorger heeft het bestempeld als bezorgt maar heeft niks geleverd. Hoop dat ze hier verantwoordelijkheid voor nemen en met een oplossing komen want op deze manier met je klanten omgaan is uiterst onbeschoft.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ze mij het geld voor de aankoop terug geven of het pakketje zo spoedig mogelijk leveren

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik begrijp dat u de zending graag wilt ontvangen en dat u wilt weten wat er mis is gegaan.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    * De track & trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Milanlugthart
    Datum
    Beste PostNL,
    Bedankt voor je reactie. Mijn track en trace nummer is: 3SMKPL8935192 ik hoop dat jullie mijn kunnen vertellen wat er met mijn pakketje is gebeurd.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor uw reactie.

    Volgens mijn informatie is brievenbuspakket met de verzendcode 3SMKPL8935192 op 12 februari bezorgd op de Warffumerweg 37 in ONDERDENDAM. Omdat er niet getekend hoeft te worden voor ontvangst, kan ik niet zien wie uw pakket in ontvangst heeft genomen. Hierdoor is verder onderzoek naar uw brievenbuspakket niet mogelijk. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?