Klacht POSTNL: pakket nooit meer gebracht

Klachtnummer
# 279572
Gebruiker
Renske1405
Datum
1 reactie

Details

De klacht


pakket aangeboden door PostNL ,maar ik was niet thuis. Briefje in bus,pakket zou dag later bezorgd worden,nooit gekomen.PostNl onderneemt geen enkele actie en verwijst naar verzender.Echter die treft geen blaam,POST NL wel.Heeft mijn pakje kwijtgeraakt.
Absoluut geen medewerking van mw aan de telefoon bij POSTNL.

De oplossing


Dat er wordt nagegaan waar het met bezorgen pakje is misgegaan,er kan achterhaald worden wie mijn pakket afgelopen week tevergeefs heeft geprobeerd te brengen en dus terug zou komen,wat nooit gebeurd is
Schadevergoeding

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Praamsma,

    Ik vind het spijtig om te vernemen dat u uw zending niet heeft ontvangen, ondanks dat de track & trace informatie aangeeft dat uw pakket bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat er naar aanleiding van telefonisch contact met onze klantenservice reeds een klacht is ingediend en dat dit met de betreffende bezorger besproken is.

    Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Ik raad u zodoende aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen