Klacht POSTNL: pakket nooit meer gebracht

Renske1405

pakket aangeboden door PostNL ,maar ik was niet thuis. Briefje in bus,pakket zou dag later bezorgd worden,nooit gekomen.PostNl onderneemt geen enkele actie en verwijst naar verzender.Echter die treft geen blaam,POST NL wel.Heeft mijn pakje kwijtgeraakt.
Absoluut geen medewerking van mw aan de telefoon bij POSTNL.

Dat er wordt nagegaan waar het met bezorgen pakje is misgegaan,er kan achterhaald worden wie mijn pakket afgelopen week tevergeefs heeft geprobeerd te brengen en dus terug zou komen,wat nooit gebeurd is
Schadevergoeding

Geachte heer/mevrouw Praamsma,

Ik vind het spijtig om te vernemen dat u uw zending niet heeft ontvangen, ondanks dat de track & trace informatie aangeeft dat uw pakket bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat er naar aanleiding van telefonisch contact met onze klantenservice reeds een klacht is ingediend en dat dit met de betreffende bezorger besproken is.

Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. Ik raad u zodoende aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Ik hoop u hiermee eerst voldoende geïnformeerd te hebben.

René