Klacht POSTNL: pakket nooit ontvangen

sad Niet opgelost
LH

Volgens postnl app pakket geleverd savonds om 23.55 in mijn brievenbus. Pakketje nooit ontvangen. postnl klantenservice spreekt hierin elkaar tegen en komt geen afspraken na. Dramatisch slechte service

Dat het pakketje alsnog thuis wordt bezorgd, dat postnl is een keer actie onderneemt.

Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de afzender. Die kan hiervan een melding maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk weet u dan snel meer.

LH
Blijkbaar komt postnl weer met hun '' standaard verhaal''. Zij hebben mij totaal niet verder geholpen. Ben er op een ander manier achter gekomen dat postnl mijn pakket terug heeft gestuurd naar de afzender en er stond erbij vermeld dat het adres niet klopte, en die klopte wel. Postnl kon dit zelf allemaal niet vertellen, ze bleven er bij dat ik het pakket ontvangen had.