Klacht POSTNL: pakket nooit ontvangen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 376687
Gebruiker
LH
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Volgens postnl app pakket geleverd savonds om 23.55 in mijn brievenbus. Pakketje nooit ontvangen. postnl klantenservice spreekt hierin elkaar tegen en komt geen afspraken na. Dramatisch slechte service

De oplossing

Dat het pakketje alsnog thuis wordt bezorgd, dat postnl is een keer actie onderneemt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat uw zending niet verzekerd is verzonden en er volgens de voorwaarden niet voor het pakket getekend hoeft te worden bij ontvangst, is het niet mogelijk een onderzoek op te starten. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met de afzender. Die kan hiervan een melding maken bij de postorganisatie die het heeft verzonden. Hopelijk weet u dan snel meer.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LH
Datum
Uiteindelijke oplossing
Blijkbaar komt postnl weer met hun '' standaard verhaal''. Zij hebben mij totaal niet verder geholpen. Ben er op een ander manier achter gekomen dat postnl mijn pakket terug heeft gestuurd naar de afzender en er stond erbij vermeld dat het adres niet klopte, en die klopte wel. Postnl kon dit zelf allemaal niet vertellen, ze bleven er bij dat ik het pakket ontvangen had.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?