Klacht POSTNL: Pakket nooit ontvangen

RHu7

Pakketje is nooit bezorgd. PostNL geeft aan dat ik het ontvangen heb. Na meerdere contact meldingen is er een intern onderzoek gestart. Daarin geeft de bezorger aan dat hij het pakket heeft afgegeven aan een persoon die aan kwam rijden. Dat de bezorger dit nog zo goed weet 2 weken na datum is wel zeer merkwaardig. PostNL weigert verdere acties te nemen ook al blijkt dat de bezorger het pakket heeft afgegeven aan iemand die niet op het adres woonde.

Ik wil dat PostNL de kosten van het pakket vergoed en toegeeft dat ze fout zitten in deze situatie.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over een pakket dat u niet ontvangen heeft.. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas kan ik voor u in deze situatie geen verdere actie meer ondernemen. Omdat het pakket is verzonden zonder verzekering of een handtekening als vereiste, kunnen wij geen vergoeding bieden. U zult contact op dienen te nemen met de afzender. Zij kunnen u van een passende oplossing voorzien.