Opgelost door POSTNL: pakket nooit ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 645992
Gebruiker
huurauto2020
Datum
1 reactie

Details

Klacht

31 januari zou een pakket afgeleverd worden,nooit iemand geweest,van af die dag tot vandaag 4 februari nu alleen maal melding ontvangen dat bezorgmoment is verplaats klantenservice 2 maal gebeld,lossen niks op,maar zeggen dat ik contact moet opnemen met de afzender,die moet dan een procedure starten,krijgt hij ze verzendkosten terug,en mijn pakket dan,ben ik kwijt dus,nou moet ik weer een week wachten zegt klantenservice,ze zeggen ook dat het pakket niet zoek is,nou ja,ze hebben het steeds maar over de afzender,maar die heeft tr en trace toch gehad

Gewenste oplossing

per e mail of bellen
Geboden oplossing
gevonden naar lang aandringen door bedrijf
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Ik lees dat u uw pakket nog niet heeft mogen ontvangen. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik kan me voorstellen dat u zich zorgen maakt.

    Helaas kan ik niet achterhalen waar uw zending is, ik wil u daarom vragen om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet

    PostNL klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen