Klacht POSTNL: Pakket nooit op bestemming aangekomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137480
Gebruiker
De Laars
Datum
4 reacties

Details

Klacht

In juli een Iphone 4S aangetekend verstuurd naar mijn dochter in België maar deze is daar nooit aangekomen. Aangezien ik geen nota meer heb van deze telefoon wil POSTNL mij afschepen met 50 euro (huidige waarde Iphone 4s is ±280 euro). Vodafone, waar de telefoon gekocht is, kan vanwege het nieuwe systeem waarmee ze dit jaar werken niet meer mijn oude rekeningen etc. terughalen. Bij de pakket tracering van POSTNL blijkt dat de telefoon Nederland nooit heeft verlaten en mijn vermoeden is dus dat deze gestolen is door een medewerker van POSTNL. Ik heb er alles aangedaan om de benodigde informatie boven water te krijgen maar POSTNL wil hier niets mee terwijl het gewoon hun fout is. Ik vind dit gewoon diefstal en misschien moet ik wel gewoon aangifte doen, wellicht dat dat helpt.

Gewenste oplossing

Ik wens een eerlijke vergoeding van POSTNL dus geen 50 euro
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Determann,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een telefoon heeft opgestuurd naar uw dochter in België, maar dat deze zending daar helaas niet is aangekomen. Ik vind dit er spijtig om te horen, mijn excuses hiervoor.

    Ik zie dat hier inderdaad een onderzoek voor loopt en dat er na uw bericht, via dit medium, nog ontwikkelingen zijn geweest. Er is een schade vergoeding aangevraagd, dus ik wil u vragen om af te wachten of deze vergoeding goed gekeurd wordt. Voor verdere vragen raad ik u aan om contact op te nemen met uw case behandelaar. Ik hoop dat dit spoedig is opgelost.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,
    Wilma
    PostNL
  2. Auteur
    De Laars
    Datum
    Mijn verzoek op een redelijke vergoeding van 200 euro is afgewezen door de afdeling Schade afhandeling omdat ik geen aankoop bewijs kan overleggen. Nu ga ik in overleg met mijn jurist om stappen te ondernemen en zonodig de publiciteit op te zoeken. Radar, Kassa, Meldpunt, etc. Ook gaan we bekijken of er aangifte van diefstal kan worden gedaan!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Determann,

    Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie betreft. Om over te kunnen gaan tot een eventuele schadevergoeding is er inderdaad een nota nodig waaruit blijkt wat de waarde precies is. Hier kan ik helaas niets aan veranderen.

    Net als mijn collega wil u voor verdere vragen verwijzen naar uw case behandelaar.

    Nogmaals excuses voor al het ongemak Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL
  4. Auteur
    De Laars
    Datum
    NIET GEACCEPTEERD!!!!!!!
    Klacht niet opgelost!!! Nu dus stappen ondernemen en de publiciteit zoeken. POSTNL heeft personeel in dienst dat steelt en de klanten hebben het nakijken. Volgende keer verstuur ik een pakketje wel via een ander bedrijf!!!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen