Klacht POSTNL: Pakket onaangeleverd teruggestuurd

Jsondervan

Ik verwachtte een pakket uit het buitenland. Nadat ik de inklaringskosten betaald had verwachtte ik het pakket aan de deur. In plaats daarvan is het kennelijk naar een niet nader benoemd postkantoor gegaan waar het zeven dagen op de plank heeft gelegen, waarna het terug gestuurd is naar de verzender. Er is nooit een briefje gebracht waar het pakket was, of dat het pakket er was, en op de tracker is ook geen postkantoor vermeld. Klantenservice adviseerde een twitteraccount aan te maken om hier zo over te klagen. En wat nou als je geen twitter wil?!

1. Retourneren van de inklaringskosten
2. Vergoeden van de verzendingskosten
3. aanpassen van de website zodat er iets zinvols staat.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een retour gezonden pakket naar het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat u het pakket niet heeft mogen ontvangen. Via uw privé e-mail heb ik u bericht gestuurd waar u op kunt reageren zodat ik dit voor u kan oplossen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.