Klacht POSTNL: Pakket onbeheerd bij voordeur plaatsen

sad Niet opgelost
tele2ziek

Postpakket wordt tegenwoordig maar gewoon onbeheerd bij de voordeur neergezet. T&T meldde tussen 14.00 en 16.30. Dit gebeurde om 12.30 ( 14-01-2021) het wordt steeds gekker en ook echt zeker weer nodig om te tekenen bij ontvangst of scannen van legitimatiebewijs.

Jullie werk zoals het hoort!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

U geeft aan dat uw pakket onbeheerd bij uw voordeur is achtergelaten. Mijn oprechte excuses voor het feit dat dit is gebeurd. U mag ervan uitgaan dat onze medewerkers zorgvuldig met uw pakketten omgaan. Daar hoort het onbeheerd achterlaten van een pakket natuurlijk niet bij.

Uw klacht is geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van het depot in uw regio. Binnen twee werkdagen zal de verantwoordelijke medewerk(st)er op deze werkwijze worden aangesproken. Ik ga ervan uit dat de situatie daarna niet meer zal voorkomen.

tele2ziek
Ze gaan de bezorger aanspreken over het onbeheerd achterlaten van pakket voor de deur. Terwijl zij beter naar beleid en werkdruk kunnen kijken. Deze medewerkers worden logischerwijs gek van de volume die zij moeten verstouwen op een dag.