Opgelost door POSTNL: pakket onbeheerd op de oprit achterlaten

content Opgelost
cuykje

Bezorging van pakket niet op de juiste wijze uitgevoerd, zoals bedrijf pretendeert te doen.

Zoals ze beloven te doen, door nog een keer terug te komen of proberen bij de buren het pakket achter te laten. Op camera is te zien dat die moeite niet eens genomen wordt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket onbeheerd op de oprit achtergelaten heeft, zonder een poging te doen het pakket bij de buren af te leveren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht doorgegeven en heb de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

cuykje
Bezorger wordt aangesproken om herhaling in de toekomst te voorkomen, zodat de bezorging weer op het gewenste niveau komt.