Opgelost door POSTNL: pakket onbeheerd op de oprit achterlaten

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 377032
Gebruiker
cuykje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging van pakket niet op de juiste wijze uitgevoerd, zoals bedrijf pretendeert te doen.

De oplossing

Zoals ze beloven te doen, door nog een keer terug te komen of proberen bij de buren het pakket achter te laten. Op camera is te zien dat die moeite niet eens genomen wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger uw pakket onbeheerd op de oprit achtergelaten heeft, zonder een poging te doen het pakket bij de buren af te leveren. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van de door u aangeleverde informatie heb ik een klacht doorgegeven en heb de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cuykje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bezorger wordt aangesproken om herhaling in de toekomst te voorkomen, zodat de bezorging weer op het gewenste niveau komt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen