Klacht POSTNL: Pakket onbeheerd op straat.

juul

Pakket onbeheerd op straat gezet. 23:50 aangetroffen bij thuiskomst uit werk. Voordeur staat direct aan de openbare stoep, geen hek o.i.d. er om heen.
Postbezorger heeft r de laatste tijd vaker een handje van om pakketten alvast neer te zetten, weg te lopen en alvast het volgende pakket te pakken. Waarschijnlijk gewoon vergeten dat er niet open werd gedaan.
Geen briefje in de bus van aflevering bij de buren.
Amateur.

Pakketbezorger aanspreken op nalatigheid. Kwaliteit > kwantiteit

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- De Track & Trace code van het pakket.