Klacht POSTNL: Pakket onbeheerd op straat.

Klachtnummer
# 438561
Gebruiker
juul
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket onbeheerd op straat gezet. 23:50 aangetroffen bij thuiskomst uit werk. Voordeur staat direct aan de openbare stoep, geen hek o.i.d. er om heen.
Postbezorger heeft r de laatste tijd vaker een handje van om pakketten alvast neer te zetten, weg te lopen en alvast het volgende pakket te pakken. Waarschijnlijk gewoon vergeten dat er niet open werd gedaan.
Geen briefje in de bus van aflevering bij de buren.
Amateur.

Gewenste oplossing

Pakketbezorger aanspreken op nalatigheid. Kwaliteit > kwantiteit

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket onbeheerd is achtergelaten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet tevreden mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace code van het pakket.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen