Klacht POSTNL: Pakket onbeheerd voor de voordeur geplaats

Jay

Op 17-12-2013 heeft de dienstdoende pakketbezorger in mijn afwezigheid (13:30-16:00) een pakket achter gelaten voor mijn voordeur.
Ik vind dit absoluut geen manier van doen!!! Bij afwezigheid dient een pakket bij de buren te worden afgegeven of mee terug genomen te worden maar nooit zomaar onbeheerd voor de deur te worden achter gelaten! Bovendien dient er altijd een briefje in de brievenbus te worden achtergelaten met de melding wat er met het pakket is gebeurd ivm afwezigheid ontvanger.
Ik ga er van uit dat desbetreffende pakketbezorger hier op zal worden aan gesproken. Ik verneem zsm een reactie op bovengenoemde klacht.
Track & Trace barcode: 3STBDJ2447787

Pakketbezorgers dienen te alle tijden een briefje in de brievenbus achter te laten bij afwezigheid van de ontvanger.

Geachte mevrouw Laquais,
    Ik vind het een erg kwalijke zaak dat de pakketbezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten bij uw voordeur. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik heb een klacht voor u geregistreerd en de bezorger zal hierop worden aangesproken. Deze klacht wordt intern opgelost. Met vriendelijke groet,Lotte