Klacht POSTNL: Pakket onbeheerd voor de voordeur geplaats

Klachtnummer
# 43809
Gebruiker
Jay
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 17-12-2013 heeft de dienstdoende pakketbezorger in mijn afwezigheid (13:30-16:00) een pakket achter gelaten voor mijn voordeur.
Ik vind dit absoluut geen manier van doen!!! Bij afwezigheid dient een pakket bij de buren te worden afgegeven of mee terug genomen te worden maar nooit zomaar onbeheerd voor de deur te worden achter gelaten! Bovendien dient er altijd een briefje in de brievenbus te worden achtergelaten met de melding wat er met het pakket is gebeurd ivm afwezigheid ontvanger.
Ik ga er van uit dat desbetreffende pakketbezorger hier op zal worden aan gesproken. Ik verneem zsm een reactie op bovengenoemde klacht.
Track & Trace barcode: 3STBDJ2447787

De oplossing

Pakketbezorgers dienen te alle tijden een briefje in de brievenbus achter te laten bij afwezigheid van de ontvanger.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Laquais,
    Ik vind het een erg kwalijke zaak dat de pakketbezorger uw zending onbeheerd heeft achtergelaten bij uw voordeur. Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik heb een klacht voor u geregistreerd en de bezorger zal hierop worden aangesproken. Deze klacht wordt intern opgelost. Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen