Klacht POSTNL: Pakket onbestelbaar, geen oplossing.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450951
Gebruiker
ride277
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via marktplaats iets aangekocht. Gevraagd om bezorging naar een ophaalpunt. In plaats van mijn adres op het pakket te zetten, zet de tegenpartij het adres van het postnl punt erop. Pakket wordt geweigerd (ondanks dat ik voor de zekerheid al langs was geweest voordat het bezorgd werd op het ophaalpunt, en dit kenbaar had gemaakt). Pakket is nu naar postbus 99054 gestuurd. Na een week nog niet terug bij de verzender, omdat die ook zijn adres er niet had opgezet. Heb er geen vertrouwen in dat het via zijn weg goed gaat komen.

De oplossing

Ik wil het pakket graag alsnog ontvangen, op mijn adres. Eventuele verzendkosten vind ik geen probleem, als ik het maar terug krijg.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u er graag voor wilt zorgen dat dit goed komt. Ik ben even ons systeem ingedoken en zie dat de afzender al een onderzoek naar de zending bij ons op heeft gestart. Dit zal dan ook snel goed komen, zodat u alsnog de zending kan ontvangen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ride277
Datum
Uiteindelijke oplossing
We zijn ruim een maand verder en de afzender heeft het pakket nog steeds niet. Zoals ik al verwachtte, gebeurt er helemaal niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen