Klacht POSTNL: Pakket onbestelbaar, geen oplossing.

sad Niet opgelost
ride277

Via marktplaats iets aangekocht. Gevraagd om bezorging naar een ophaalpunt. In plaats van mijn adres op het pakket te zetten, zet de tegenpartij het adres van het postnl punt erop. Pakket wordt geweigerd (ondanks dat ik voor de zekerheid al langs was geweest voordat het bezorgd werd op het ophaalpunt, en dit kenbaar had gemaakt). Pakket is nu naar postbus 99054 gestuurd. Na een week nog niet terug bij de verzender, omdat die ook zijn adres er niet had opgezet. Heb er geen vertrouwen in dat het via zijn weg goed gaat komen.

Ik wil het pakket graag alsnog ontvangen, op mijn adres. Eventuele verzendkosten vind ik geen probleem, als ik het maar terug krijg.

Ik snap inderdaad dat u er graag voor wilt zorgen dat dit goed komt. Ik ben even ons systeem ingedoken en zie dat de afzender al een onderzoek naar de zending bij ons op heeft gestart. Dit zal dan ook snel goed komen, zodat u alsnog de zending kan ontvangen.

ride277
We zijn ruim een maand verder en de afzender heeft het pakket nog steeds niet. Zoals ik al verwachtte, gebeurt er helemaal niks.